Shadow<3

Älskar dig Shadow. Du ärmitt allt di är mitt liv ! Går inte att beskriva hur mycke du betyder för mig! Du lyser upp min dag och gör de till dom bästa! Du kan vara lite jobbig ibland men vi kämpar oss förbi alla hinder tillsammans bara du och jag ! Så fort jag såg dig o du bet tag i min tröja villste jag att det skulle bli du och jag !

Jag kan ta skit, jag kan ta smärta men jag har Shadow i mitt hjärta
Jag kanta svek, jag kan ta mot men jag har Shadow i mitt blod
Jag kan förlora ett öga jag, kan krossa en tand men Shadow kommer alltid i första hand!<33



Du är mitt allt, mitt liv , mitt hjärta och dig kommer jag aldrig kunna släppa !<3

//belinda<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0